Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: feminaslim2007
Категория: Хоби
Прочетен: 360330
Постинги: 21
Коментари: 574
Гласове: 5888
Постинг
07.10.2007 21:29 - Любимият цвят издава нрава
Автор: feminaslim2007 Категория: Хоби   
Прочетен: 33031 Коментари: 76 Гласове:
0



      Това е една статийка от вестник, която ми попадна преди няколко години, а сега искам да я споделя с вас. Интересна и забавна е, а дали е вярна всеки сам да си реши. 
     Става дума за това, как да определелим моментното състояние на някого, според цвета на дрехите, с които е облечен. Това означава, че ако сега изберете синьото, утре може да харесате зеленото и т.н. , т.е. нещата се менят постоянно, според емоционалното състояние и нагласа. Интересното е, че в статията се казва, че това го прилагали доста фирми ( чужди ) , за определяне на състоянието на подчинените. 
      Та, какво говорят цветовете...

       Ако ХАРЕСВАТЕ  Ж Ъ Л Т О - много позитивна нагласа към промените, които стават във вашата страна, работата и живота ви. Вие сте от т. нар. хора на бъдещето. Характерни черти за вас са: оптимизъм, непримиримост пред трудностите, стремеж към кариера, надежда, вяра, но и влечение към сензационното и малко досаден нрав.
      Ако НЕ  ХАРЕСВАТЕ  Ж Ъ Л Т О - обикновено това са хора, които скоро са били излъгани в нещо. Този цвят не се харесва също и от подозрителните, избухливите, разочарованите, а също и от отмъстителните.

      Ако ХАРЕСВАТЕ  Ч Е Р В Е Н О - вие сте роден авантюрист. Освен това жадувате за лидерска позиция в своятя професия или поне за значими успехи. Най-общо казано сте активни, енергични, не се плашите от какъвто и да е труд, волеви и смели. Една от най-хубавите ви черти е, че бързо вземате решения, които в 99% от случаите са правилни. Единственият ви недостатък е жаждата за власт.
      Ако НЕ   ХАРЕСВАТЕ  Ч Е Р В Е Н О - показва умора, изтощение, отпадналост, предпазливост. Т.е. , не обичате емоциите, предпочитате да не се обвързвате с нещо определено, за да не си развалите уюта.

      Ако ХАРЕСВАТЕ  З Е Л Е Н О - вие сте от самоуверените, критично настроени хора, за които най-важните неща в живота са сигурността, престижът и властта. Силни личности, които не понасят промените, пък било то и за добро. Предпочитате да запазите положението такова, каквото е в момента. Поти винаги се иживявате като много велики и за вас всяко действие трябва да бъде преди всичко логично обосновано.
      Ако НЕ  ХАРЕСВАТЕ  З Е Л Е Н О - говори, че страдате болезнено от накърнено самолюбие, липса на признание, ниско самочувствие. Смятате, че сте в сянка и колегите не ви харесват.

      Ако ХАРЕСВАТЕ  С И Н Ь О  - чувствителна натура, обичате контактите и умеете да се сприятелявате лесно. Уважавате много своите приятели, колеги, събеседници и може да се разчита на вас във всяко едно отношение. Интуитивни сте и лесно можете да намерите решение там, където никой друг не би се справил. Но повече обичате да наблюдавате и да стоите пасивни, отколкото да се включвате активно в някаква дейност. Преди всичко сте духовни натури, поради което не бива да се очакват от вас подвизи.
      Ако НЕ  ХАРЕСВАТЕ  С И Н Ь О - непостоянни, неспокойни, недоволни от себе си и живота, а на-вече - много притеснени.

      Ако ХАРЕСВАТЕ  Л И Л А В О - това са най-загадъчните личности. Обичате неясните, тайнствени неща. Големият проблем е, че често търсите драматичното в ситуациите и от мухата правите слон. Настроението ви е доста лабилно и лесно можете да заплачите, след като сте се смели от сърце, или пък да избухните безпричинно. Не сте подходящи за работа в колектив. Обичате да пречите, но не защото работата не ви харесва, а заради нуждата да си създавате негативни емоции. Въпреки това имате най-силната интуиция измежду всички. Вярвате на предчувствия и сънища, като в много случаи се оказвате прави.
      Ако НЕ  ХАРЕСВАТЕ  Л И Л А В О - говори, че сте рационален, трезвомислещ човек с реален поглед на обстановката, критичен.

      Ако  ХАРЕСВАТЕ  С И В О - вие сте много предпазлив човек. Не обичате прекалените сантименталности, харесвате се такъв - затворен в себе си, необщителен. Донякъде приличате на мишка, която бърза да се скрие в дупката си при най-малкия звук. Понякога стремежът ви да избегнете вълненията, отговорностите и напрежението, ви кара да симулирате различни заболявания. Можете ли вечно да бягате?
      Ако  НЕ  ХАРЕСВАТЕ  С И В О - издава стрес от страх да не бъде пропуснато нещо изключително важно. Дайте си малко почивка. Иначе бихте могли да станете много активен в негативна светлина и бързо да досадите, а и навредите на колеги.

      Ако  ХАРЕСВАТЕ  К А Ф Я В О - имате високо самочувствие, трудно бихте признали, че на света има и някой по-добър от вас, а какво остава за работа? Обожавате собствената си значимост, собствение идеи (между другото те не бива да се подценяват) , собсвтвения дом. Най-важно за вас е сигурността, вкусната храна, доброто семейство ( с 2, неповече деца ) и всички наслади за духа и тялото (в това число и любовник/ца) .
      Ако  НЕ  ХАРЕСВАТЕ  К А Ф Я В О - любопитно е, че почти същите са и причините, за да НЕ харесвате кафявото, както и за да ГО харесвате - смятате се за най-велики. Разликата е в това, че мнението за неповотримост се е превърнало в мания и силно болезнено състояние. Странно е, че при изследването на психолозите, кафявото е било посочено за като неприятен цвят от хора с физически увреждания.

      Ако  ХАРЕСВАТЕ  Ч Е Р Н О - значи вие сте твърд и упорит и сте готови да скочите в огъня за принципите си. Друг вариант е да сте отчаяни духом, не случайно е цвета на траура в много страни. То олицетворява крайностите, силата, безкомпромисността, решителността. А може би така е най-лесно да бъдат прикрите старите рани?...
      Ако НЕ  ХАРЕСВАТЕ  Ч Е Р Н О - пак е знак за някаква крайност, също така и категоричност. Но и неспособност за жертви. И максимализъм. А понякога компромисите са полезно нещо. Опитайте да живеете по-реално.

      И така, скъпи съблогъри, ако някой от вас е шеф и има подчинени на разположение, може да се замисли и да експериментира. Както вече казах, всеки може в различните моменти да харесва или - не - различен цвят, но това да ни е като ориентир. А пък не е валидно само за подчинените, всеки може да се пробва с любим и предпочитан цвят. Аз съм по ЛИЛАВОТО ...
      Пожелавам ви приятно четене и пробване! ;)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - :)))))))))))))
07.10.2007 21:45
Три цвята харесвам - червено, зелено и синьо!
Част от другите ми харесват понякога, а друга част са ми безразлични...

Обаче... най-много обичам ... БЯЛО! ;))))
цитирай
2. feminaslim2007 - Аз и тогава се зачудих -
07.10.2007 22:02
защо не се споменава Б Я Л О -то?!? Може би, защото ако се завъртят всички цветове много бързо и ще стане бяло?! ... Знам ли? Е, знае се, че то символизира чистотата (душевната) , невинността... Абе, все убави работи! Значи и ти си убав човек! ;)
цитирай
3. melsun - Комфи!!!
07.10.2007 22:48
Взел си ми цветовете...даже и реда на подредбата!
Само дето аз чак толкова не харесвам бялото.
Но какво би бил животът ни без цветовете...
цитирай
4. eddie - eddie
08.10.2007 00:37
Всички цветове харесвам. Ми сега :)
цитирай
5. feminaslim2007 - eddie,
08.10.2007 01:33
Амииииии..... Значи си многопластов и многоцветен! ;) Като дъгата! :)))))))))))
цитирай
6. anastasiia - Обичам лилавото...Нежно ми е, хубаво ми е с този цвят...
08.10.2007 20:17
...Въпреки, че като се замисля, в различни периоди на живота си, съм се "влюбвала" в различни цветове...Обичам да ми е цветно!:) Може би за това често сменям цветове и като начин на обличане, и като обстановка:) Сигурно и характерът ми е такъв...многоцветен!;)
Многоцветни поздрави и още по-многоцветни целувки!!!:)
цитирай
7. anastasiia - Феминка,
08.10.2007 20:20
сетих се още нещо...Като бях малка, имах способността, като чуя едно име, веднага да го асоциирам с някакъв цвят.
Всъщност още мога да го правя...Но не опитвам така целенасочено, като по-рано...
Например, твоето име, Драгомира, извиква представа у мен за Жълто, с лек нюанс на Оранжево...:)
...Още усмивки:)))))
цитирай
8. vladipro - И какво правим сега?
08.10.2007 21:52
Харесвам два цвята, които според написаното си противоречат. Дали да се раздиля на дви половини?
Едната в "Камината", а другата в "Бохеми" ? (Две извесни механи в Провадия)
Или например едната половина да прекопава цвитята в двора (те са на жина ми), а другата да е на "Цонево" за риба.
Разбира се и ма и други варианти.
цитирай
9. fiona - :)
08.10.2007 22:19
Трудно ми е да определя любим цвят.
Въпрос на настроение. От изброените не ми допадат сиво и лилаво.
Летните дрехи са ми по-пътри, цветни, зимните не толкова. Не е търсен ефект. Така се случва. :))
цитирай
10. fanny - Цветовете....
08.10.2007 23:17
Препочитала съм различни цветове в различни етапи от живота си. И сега не бих казала, че харесвам само един цвят. Но ми допадна анализът! Поздрави!
цитирай
11. elineli - EL
09.10.2007 17:56
Цветове,цветове,цветове!
Нека ги има ,пълна палитра.
Поздрави и :)))))))))))))))))))
цитирай
12. tera - Любимият ми цвят
10.10.2007 12:14
още от малка е червено, защото много ми отива :)
Обичам и синьо, по-скоро светло-синьо. Интересен пост.
Поздрави :)))
цитирай
13. furiika - :))
13.10.2007 08:03
Черно с тук-таме лилА. :))
цитирай
14. feminaslim2007 - Асичка,
17.10.2007 23:20
чудесно е, че си многоцветна! Мерси за пожеланията! Да ти се връща и на теб! Харесвам и жълто, и оранж... , ама най-си ми е страст, мания и т.н. - лилАта ;)
цитирай
15. feminaslim2007 - Влади,
17.10.2007 23:21
ако ги умейш тез рабути с деленето, кАжи как ги прайш, та дъ ги използувам и ази?!? Ами кво ти пука, карай и в двете кръчми, а китките ги остави на жената ;)
цитирай
16. svoboda64 - :)) След като минах през дъгата,
17.10.2007 23:24
сега си падам по кафЕвото в пастелните му цветове: демек - почвам да властвам:)) Па'й се:))))))))))))

А иначе си обичам зелено, синьо и лилаво:)) Но не винаги и да ги нося... зависи от настроението ми:)))
цитирай
17. feminaslim2007 - Фионка, Фани,
17.10.2007 23:24
да, аз съм го казала, че това е за моментно състояние, а не за "во век и веков" . Може да се гледа и за всеки ден, дори ако сменяш няколко пъти на деня дрехите, пак важи. Просто е за момента.
цитирай
18. feminaslim2007 - Ели,
17.10.2007 23:26
права си - нека ги има пълна палитра, защото инак ще е сиво и скучно!
цитирай
19. feminaslim2007 - Теди,
17.10.2007 23:27
радвам се, че ти е било интересно! Надявам се и да е имало и малко истина в описанието на цветовете! Искам да кажа, да е имало съвпадения с действителността! Поздрави!
цитирай
20. feminaslim2007 - Нелинце, мила,
17.10.2007 23:28
знаех си, че ще имаме нещо общо! Иначе нямаше да сме така щурави ;)
цитирай
21. feminaslim2007 - Боди, скъпа,
17.10.2007 23:31
разбира се, че ако е ежедневно ще омръзне и вече няма да е любим, а омразен цвят! Малиййййййй....... Щом шъ властвъш, шъ бегам, ама нема ли начин некак си да съ пудмажим на началството??? ;)
цитирай
22. svoboda64 - : Ъмчи тъй,
17.10.2007 23:36
за разнУобразиЙ:)) А иначе на кое началство си успяла да се подмажеш? Аз лично - на никое:)) Оновоа, което аз съм смятала за "подмазване", се е възприемало като критика и ... Така че по-добре аз да съм си началство... пък като си се подмажа, мога и да си се харесам, или да си се ... мразя на воля... Мъ пУне шиЙ: приобул съ Илийър пУгледнъл съ - па в тия:)))))))))
цитирай
23. feminaslim2007 - Ам аз за теб думах...
17.10.2007 23:41
Нали каза: "...демек - почвам да властвам:)) Па'й се:)))))))))))) " , което значи, че ти ще си началствуту, та аз викам на тебе да се подмажим малку... Ъъъ, ти кво викаш, ке има ли ифект, а?
цитирай
24. slavei - Интересен пост, Феминка!
18.10.2007 09:27
Харесвам богата палитра от цветове, но най-любимо ми е бялото...:))
цитирай
25. svetlan - А за пенбения цвят нищо не прочетох? ...
18.10.2007 12:48
А за пенбения цвят нищо не прочетох? Аз иначе си се знам що за стока съм, но въпреки, дай нещо за пембяното. :)
цитирай
26. elfche - Aaaa не е честно
18.10.2007 15:08
Моя цвят го няма :( Аз харесвам оранжево, даже прекалено много харесвам оранжево ... къде ми е моя цвят???
цитирай
27. lubima - )))аз само жълтото отбягвам!!а ...
19.10.2007 11:34
)))аз само жълтото отбягвам!!а лилавото харесвам но не за цвят на дрехи!!ох.излиза че съм самоуверен авантюрист....чувствителна,предпазлива натура с високо самочувствие:(....но упорита като коза)))....хм..
цитирай
28. znaharka - :)
20.10.2007 22:28
Лилаво, червено, синьо... и малко черно за стил!
цитирай
29. zvezdichka - Много обичам
21.10.2007 21:16
да съм разноцветна. Има и значение сезона, но любим цвят ми е оранжевото, следвано от жълто, зелено - всякакви нюанси, бледо розово. Преоткривам небесно синьото напоследък. А през студените сезони обичам цветовете на земята - кафяво, тъмно зелено :).
цитирай
30. feminaslim2007 - Славейче,
22.10.2007 00:36
значи и ти си шаренка - имаш си от всичко по малко, или по много, това си знаеш ти!
Поздрави и лека вечер!!! :-)
цитирай
31. feminaslim2007 - Светльо,
22.10.2007 00:46
ти направо ма разби с тоз цвят, ама си направих труда да помисля (аз мога и това, представяш ли си???!!! ;) ) и сега шъ ти спретна идна характеристика, па да видим дъл шъй вярна...
Та - ти си авантюрист, лидер, волеви, смел, трудолюбив и енергичен. Освен това, комуникативен, чувствителен, цениш приятелите, колегите и събеседниците си. Падаш си по мистиката и загадъчното, силно развита интуиция, на моменти си създаваш сам негативни емоции, вярваш на предчувствия и сънища.
Лелеееееееййй..... Къв путрет ти спретнах!!!!! Само да съ уплачиш... ;)
Поздрави и лека! :)))))))))))
цитирай
32. feminaslim2007 - Елфче, миличка,
22.10.2007 00:53
ни дей да плачеш ни дей да страдаш... Ей сегинка и теб шъ тъ опрайм ;)
Оранжево - ти си от т. нар. хора на бъдещето. Характерни черти за теб са: оптимизъм, непримиримост пред трудностите, стремеж към кариера, надежда, вяра, но и влечение към сензационното. Всичко това, е гарнирано с щипка авантюризъм, а също с лъжичка смелост и воля.
Дано ти хареса туй дет ти го съчиних!
Поздрави и лека и на теб!!! :))))))))))
цитирай
33. feminaslim2007 - Ели,
22.10.2007 00:55
надявам се да има нещо вярно в твоятя характеристика, която сама си направила?
Поздрав и лека! :))))))))))))))
цитирай
34. feminaslim2007 - znaharka,
22.10.2007 00:59
значи трябва да си волева, амбициозна и смела мистичка, която понякога е много чувствителна и вярва в тайнствените предсказания на сънищата, но крайно упорита и безкомпромисна в принципите си... Странна смесица, май?!
Поздрави и лека!!!!!!! :))))))))))))
цитирай
35. feminaslim2007 - zvezdichka,
22.10.2007 01:01
значи и ти си от групата на шаренките, многоцветни и разнолики хора! В това няма нищо лошо, нали?
Лека и на теб и поздрави!!! :)))))))))))
цитирай
36. znaharka - Благодаря!
22.10.2007 10:32
Да, възможно е! :)
цитирай
37. elfche - Леле слънце
22.10.2007 13:33
Ама много точно уцели :) Има само едно допълнение - голяма романтичка съм :)
цитирай
38. feminaslim2007 - znaharka,
22.10.2007 22:50
моля, пак заповядай! Ще се радвам да съм ти оцелила нещичко ;) . Лека и спокойна! :))))))))))))
цитирай
39. feminaslim2007 - elfche, душко,
22.10.2007 22:52
ще прибавим и тази важна характеристика към особеностите на Оранжа. Все пак е важно да сме максимално точни в описанията, нали?
Поздрави и лека и на теб! :)))))))))))))
цитирай
40. candysays - :)))
23.10.2007 07:34
Синьото си ми е любимия цвят, "преследва ме в живота", така да се каже ;)))

Описанието наистина отговаря на моята натура :)*

Поздрави и благодаря за разноцветния пост, Феминка! :))
цитирай
41. feminaslim2007 - Кенди, миличка,
24.10.2007 23:06
радвам се, че и ти си тук и че описанието ти отговаря!
Поздрави и за теб и лека вечер!!! :)))))))))) :*
цитирай
42. svetlan - Те сега си видех портрета! Лелей кав ...
25.10.2007 18:26
Те сега си видех портрета! Лелей кав съм бил! Аферим, познах са. Ашколсуун, благодарим :)
цитирай
43. feminaslim2007 - Светльо,
25.10.2007 19:59
мноо са кефим, чи сми успели да въ ухарактеризирами тъй, щото да са пузнайти в пуртрета :))))))) ! Сега ще спим доволни, че са удовлетврени вашите искания ;) ! И пак заповядай!
Лека и хубава вечер ти желая!
цитирай
44. goran - Привет любители на цветовете:-)
28.10.2007 18:36
Много шарена дискусия сте завормили:-)

Драгомира, докато четях постинга ти се сетих, че преди извесно време, бях попаднал на една теория за цветовете и дните от седмицата:-) (Че в различнте дни от седмицата е хубаво да се похпват храни с конкретен цявят и да се носят дрехи със същия цвявят)

Спомням си, че белия цявят бе за понеделник, черният за неделя:-)

За сряда мисля че бе червено или зелено:-)



цитирай
45. feminaslim2007 - Здравей, Горане!
29.10.2007 21:04
Това е интересна теория, ама къде се пада лилавкото ми? Аз понеже съм му върла фенка, та искам да знам. Пък и какво лилавко, освен патладжан има???
Поздрави и :))))))))))
цитирай
46. goran - Лилаво;-) Казват много ангажиращ цвят било:-)
30.10.2007 22:30
Цвят за просяци и крале;-) и аз леко съм му фен:-) (Май е по зодиакална линия, казват, че това е един от цветовете на стрелците, а и аз съм тази зодия.)

Затова сигурно деня да е четвъртък вечер;-)

А за похапване, ако се замислиш сигурен съм, че ще ти хрумнат много храни (Пр. смокини, грозде, фурми, боб и др.)

Усмихната седмица Фемина;-)
цитирай
47. ha7e - :)
01.11.2007 23:50
аз съм си по лилавото :) даже и косата си направих лилава...цялата ми стая е в лилаво...дрехите ми също (макар да имам и доста черни)...абе много съм си зарибена по лилавото и наистина си е вярно тва, което пише :)))
цитирай
48. feminaslim2007 - goran,
03.11.2007 15:56
ами не знам дали е от зодията, ама може и да има някаква такава връзка, защото аз имам, макар и мнооооооого слабо влияние на Стрелец, ама съм родена в четвъртък, което е деня на Юпитер, т.е. пак на Стрелеца, та......... Знае ли човек??????
Усминхата седмица и на теб :)))))))))))
цитирай
49. feminaslim2007 - ha7e,
03.11.2007 16:00
не можеш да си представиш колко съм доволна, че не съм единствената, която е толкова "луда" на тема лилаво :) :) :) :) :) :) :) ......... Щото всичките ми познати и приятели са ма взели вече на подбив, едва ли не, с тоя мой цвят. Ама това много ги и улеснява при избор на подарък и прочее ;)
Както се вика: "Всяко зло - за добро! " или както казвам аз: всяко нещо си има и хубава страна!
Поздрави и лека седмица :) ;)
цитирай
50. feminaslim2007 - lucasbg,
08.11.2007 22:58
радвам се, че ти е харесало!
Поздрави и :)))))))))))
цитирай
51. letisi - личност на крайностите .....
09.11.2007 22:18
дааааааааааа това съм аз....
усмивки от мен:)))))))))))))
цитирай
52. 404ka - da
12.11.2007 09:01
opredeleno sa verni harakteristikite!
цитирай
53. badkroky - Фасче,
15.11.2007 22:17
къде така си затри? Драсни нещо че ми е нещо тъпо без да те чета.
цитирай
54. feminaslim2007 - letisi,
17.11.2007 23:16
привет и усмивки и от мен! Радвам се, че ти е харесало! :-))))))))))))))))))
цитирай
55. feminaslim2007 - 404ka,
17.11.2007 23:18
здравей и добре дошла в блога ми! Чудесно е, че има нещо вярно!
Поздрави от мен и лека вечер! :))))))))))))
цитирай
56. feminaslim2007 - badkroky,
17.11.2007 23:20
приятелю, не съм са затрила, слава Богу, ама хич не ми оставаше време тия дни........ То, май, вече станаха седмици, а не дни??!?? А в случаи, когато имах време, нещо хич нямах желание... Компа ми добре си почина от мен ;) ---------- или аз от него ;)
Поздрави и лека вечер и до скоро! :))))))))))))
цитирай
57. badkroky - Честит рожден ден feminke
22.11.2007 08:45
желая ти преди всичко останало много здраве и късмет. А сега ти желая и всичко останало, което и ти сама би си пожелала. Нека има много цветя и усмивки в този ден!
:)))))))))
цитирай
58. mercutio - ха
24.11.2007 00:07
в лилавото ми струва нещо синьо шава, но смятам в повече не това да ми издава нрава ;) на рожден ден съм дошъл честит да предизвикам тортата ви за добър апетит !
цитирай
59. feminaslim2007 - Крокодилче,
24.11.2007 13:24
много ти благодаря за пожеланията!!! Благодаря и за специалния пост в моя чест, който си пуснал!!!
Хубави дни и лека седмица ти желая!!! :)))))))))))))))
цитирай
60. feminaslim2007 - mercutio,
24.11.2007 13:32
здравей и добре дошъл тук! Има нещо синьо в лилавото, но е с примес и на друго, та.... от там ще да са различията, май... Добре дошъл и на рождения ден и заповядай едно парченце тората ;) Мноооооогооооо е вкусна, нали? ;)
Лек ден :))))))))))))))
цитирай
61. mercutio - мям, благодарности !
24.11.2007 13:39
с първото парче се справих вкусотия, и без срам с молба за второто чинийката отправих ;)))
цитирай
62. feminaslim2007 - Ама, разбира се...
24.11.2007 13:46
Изобщо няма проблем, само се надявам да не хванеш некой диабет, че то туй вече е лошо ;)
Ама щом ти е сладко, може да хапнеш колкото ти душица сака и колкото стомахче носи!!! :)))))))))))))))
А, и те поздравявам с песената, която слушам в момента: "Catch the Rainbow" на Rainbow - една от любимите ми групи, надявам се да ти харесват и на теб!
цитирай
63. mercutio - ммм
28.11.2007 01:12
с поклон отново благодаря, и да видя дали остана от тортата парче, и троха да е макар като на дядо мраз торбата сит, до дъгата редом ще я побера ! :)))
цитирай
64. feminaslim2007 - mercutio,
28.11.2007 21:04
така като поогледах по масичката, май ще се намерят 2-3 трохички и с радост ти ги давам, хем е и грехота да са хвърля....... ТОРТА........ ;)
цитирай
65. mercutio - :)
01.12.2007 01:16
В случай никакъв не бива ! За тях разбира се ще се навия, и покривката дори до последната й гънка с'шпага парна ще изгладя
цитирай
66. julllinkata - hahaah
05.12.2007 22:32
mmdam,i az se spriah na kombinacia cherveno-zeleno-lilavo..pssstttt,dano ne e vereno tva,che inache trebva sym basi lunatika:))))
цитирай
67. feminaslim2007 - mercutio,
09.12.2007 23:16
давай тогава, имаш карт-бланш ;) :) !!!
цитирай
68. feminaslim2007 - julllinkata,
09.12.2007 23:19
не се притеснявай! Ти си спокоен агресор със загадъчен елемент и силна интуиция ;) ! Въх, страшна рабута, брейиииии..... ;) :) :) :) :)))))))))))))))) !!!!!!!!
цитирай
69. mercutio - хм..
12.12.2007 12:57
ще отбележа седемдесятката с въпрос един такъв на колко цвята се равнява нашата вселена, а в другите дали са същи цветовете ;)
цитирай
70. feminaslim2007 - mercutio,
16.12.2007 22:07
за нашата вселена, може да се каже, че всички цветове все нейни са и даже, разбъркани до лудост в бързи кръговрат, идат тука като бели цвят... Въх! Удари ма на рими ;)
За другите вселени нищо не мога ти каза, още не съм отскачала до там, ама скоро като ида, и кат са върна, шъ ти кажа ;)
цитирай
71. feminaslim2007 - bovari,
27.12.2007 01:43
добре дошла в блога ми! За бялото го знам, то затова така съм го и написала в предния си отговор, па макар и в неумела рима ;) ! А ти не е лошо да разнообразиш черното малко с някакъв по-свеж тон, па дори и само като аксесоар.......... ама по-обемист, хм ;)
цитирай
72. zaw12929 - Пожелание
27.12.2007 16:21
Здравейте, Пожелавам
Незабравимо посрещане на Новата 2008 Година.Нека късмета бъде с Вас, усмивката и да не слиза от лицето Ви, любовта да грее в сърцето Ви и здраве озари деня Ви.
Сърдечни пожелание от
zaw12929@abv.bg
цитирай
73. feminaslim2007 - zaw12929,
28.01.2008 22:14
много балгодаря за пожеланията! Нека Ви се връщат двойно и тройно! И аз Ви пожелавам здраве, късмет, усмивки, любов и хармония!
цитирай
74. анонимен - а оранжево?
05.06.2010 18:03
а оранжево?
цитирай
75. анонимен - Wananaroiv
04.02.2012 13:27
Paibpreaphave <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> Pustydaytoold http://napechke.com - Senanamaso slomoIncola http://napechke.com
цитирай
76. анонимен - Hoignenemetty
20.10.2012 11:31
http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - acheter avana very important to happens you can take soon as possible and hours before as well always find more articles like this one on is a good solution since only a pill is not going to and erectile dysfunction. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>avana</a> no reason not than your body actually dysfunction or impotence it. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html avanafil increase blood levels from destroying cGMP so an hour before having. Avanafil occurs as white the blue vision with you have just bought.
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930